Subscribe:

Pages

måndag 2 mars 2009

Uppdatering och förklaring

Ska ta tag i detta och uppdatera med lite foto från sista månaden. Kommer förhoppningsvis ikväll. Varit lite dåligt med det men beror på en del orsaker bla att jag mer och mer har gått ifrån grundtanken med denna blogg.
Den skulle innehålla foton tagna med mobil kamera som skulle skickas direkt till bloggen. Då jag inte är nöjd med kameran i mobiltelefonerna som jag har idag så jag skickat upp kort med min vanliga kamera och det var inte tanken.

Jag ska göra uppdateringen och så får vi se vad som händer i framtiden.
Har för tillfället en hel del projekt på gång så vi får se vad tiden räcker till för.

Det är inte så att jag sitter lite framför datorer idag och jag vill gå åt rätt håll att minska den tiden.

Jag ska sätta igång och bygga en helt ny webportal som ska vara uppe innan sista kvartalet 2009 och om den är klar och jag har funnit och fått ett annat heltidsjobb som inte konkurrerar med det jobbet så ska den vara uppe innan 2009 utgång.
Följ arbetetet på www.ithem.se

Inga kommentarer: